Кількість
|
Вартість
|
||
|
Будь-який вид спецтехніки є сотнями деталей і вузлів. Більшість із них перебувають у постійному русі по відношенню один до одного, а отже, не виключено тертя. Цей процес призводить до зношування окремих запчастин, що є причиною виходу з ладу цілих агрегатів.
Простим прикладом може бути «тандем» втулок та пальців, що з'єднують рухомі механізми робочих інструментів кранів, екскаваторів та інших видів спеціальної техніки. Для запобігання тертю, перегріву і швидкому зносу складових машин, що рухаються, використовуються різні масла і мастила.
Система мастила двигуна
Серцем будь-якого автомобіля та механічного транспортного засобу є двигун внутрішнього згоряння. Він складається з величезної кількості деталей, що рухаються відносно один одного при запуску двигуна. Між ними виникає тертя. Особливо це стосується кривошипно-шатунних та газорозподільних механізмів. КШМ та ГРМ відповідно. Тертя призводять до:
- нагрівання та розширення деталей;
- зменшення проміжків між ними;
- появі металевих частинок та дрібної стружки.
Ці продукти зношування потрапляють у зазори, призводячи до заклинювання. Уникнути таких проблем допомагає мастило деталей двигуна, об'єднане в єдину систему.
Функції системи мастила
Крім зниження сили тертя, грамотно підібрана та організована система мастила служить для:
- охолодження деталей, що труться;
- видалення частинок нагару та продуктів зносу із зазорів;
- захисту від корозії.
Видалення продуктів зносу та охолодження деталей забезпечується постійною циркуляцією олії, що піддається охолодженню та очищенню. Остання антикорозійна функція можлива завдяки тому, що деталі постійно покриті масляною плівкою.
Компоненти, принцип роботи, можливі несправності системи мастила
Основними елементами, об'єднаними в єдину систему мастила, є масляні:
- піддон картера та насос;
- радіатор та фільтр;
- датчики температури та тиску робочої рідини;
- магістраль, канали та перепускні (редукційні) клапани.
Спочатку олія знаходиться в піддоні картера. Після запуску двигуна воно нагнітається насосом у фільтр, звідки подається під тиском до деталей, що труться через головну магістраль і канали, розташовані в блоці циліндрів. Про несправність системи може свідчити зниження тиску в ній та підвищена витрата олії. Тиск у системі може знижуватися через несправність насоса або редукційних клапанів, засмічення масляного фільтра або некоректну роботу датчика тиску. Свідченням швидкої витрати олії може бути:
- витік робочої рідини через прокладку масляного насоса або картера;
- розгерметизація кріплення фільтра до штуцера;
- ушкодження піддону картера або засмічення його системи вентиляції;
- несправності КШМ та ГРМ.
Більшість несправностей можна усунути шляхом заміни елемента, що вийшов з ладу, на новий. Але оскільки це часто пов'язано з частковим розбиранням мотора, краще доручити цю роботу професіоналом.
Де в Україні купити запчастини для системи змащування
Кращим варіантом за ціною та якістю є спеціалізований інтернет-магазин SM Parts, головний офіс та склади якого знаходяться в Одесі. Таке твердження має право на життя, оскільки ми працюємо з багатьма виробниками оригінальних запчастин без посередників.
Завдяки широкому асортименту пропонованої SM Parts продукції, у нас також можна купити за гарною вартістю ходові редуктори для різноманітних видів спецтехніки, інших видів запасних частин. Замовити будь-яку позицію з каталогу з доставкою по всій Україні можна онлайн або телефоном.